KONY 2012

Megtárgyaltuk mit tudunk Konyról, más hadurakról és a környező országokról.

kony-2012.jpg

Beszélgetőpartnerek:
Ablaka Gergely, CN, Rammjaeger83, 5.g, SchA, Benicsák Péter

Az adásban elhangzott témákhoz kapcsolódó cikkek:
Az eredeti Kony film 2007-ből.
Kongó végtelen története, Jean-Pierre Bemba és Mali helyzete a KatPoltól.
Idevágó téma a Külpraktikán.
Magyar katonák Ugandában. A Honvédelem.hu cikke.

A zene és a kép forrása.

HOZZÁFÉRÉS:
Direkt letölés itt.
iTunes itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://candc.blog.hu/api/trackback/id/tr204356330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kullancs1983 2012.04.04. 12:25:18

Látom nem igazán özönlenek a kommentek, na majd én..:P
1. Jó tudni, hogy nem vesztettem semmit azzal, hogy nem néztem meg a filmet (8 percet bírtam, túl amerikaias az én ízlésemnek) de én mondjukrá már a film előtt is hallottam Kony-ról. Nem vagyok ugyan a téma szakértője, és Afrikában bőven vannak nála nagyobb kaliberű figurák, de az ő tevékenysége volt az, ami olykor-olykor elérte a fősodratú magyarmédia ingerküszöbét is. Egyébként azt hiszem épp a KatPolon volt, hogy mikor Uganda, Ruanda meg Burundi megritkították őket Kongóban sok laptopot és műholdas telefont zsákmányoltak, melyekből amerikai és európai támogatókra is fény derült. Ezügyben történt valami?
2. Az afrikai elvtársak ügyesek voltak, nem ők haltak meg az eszméért, hanem az eszme halt meg őértük..:P
3. Én már a múltkor is Dél-Amerikára szavaztam, szóval felőlem jöhet a csitavara legközelebb, hacsak nem alakítanak valami különlegeset a tuaregek vagy a puccsisták Maliban.
4. A Laurent Nkindáról és a Jean-Pierre Bembáról szóló linkek nem működnek. Pedig ott vannak a cikkek, megnéztem.
5. verydemotivational.files.wordpress.com/2012/03/demotivational-posters-kony.jpg
(Ha már ti nem tettétek ki..:D)

C and C Blog · http://candc.blog.hu 2012.04.04. 15:49:14

Szia!

A kommentek valóban nem jönnek, de a hallgatások száma szépen pörög, aminek nagyon tudunk örülni. Az adás elég sok helyen megtalálható beágyazott tartalomként, ergo ide tényleg csak a szakik és a komolyan érdeklődők jutnak el. Sokan a Facebookon hallgatják, mások a Soundcloud-on és vannak, akik iTunesból töltik le. Kommentelni itt is, ott is, sőt magában a beágyazott adás lejtászójában is lehet.

Utóbbit biztosan érdemes kipróbűlni!

A képek és a zenék forrása megtalálható minden poszt alján. Ebben a posztban is.

Több hibás link is volt, amit az új (nagyon szép) blog.hu szerkesztő felületre kellene kenni. :) Javítottam.

Köszi!

Kullancs1983 2012.04.04. 16:50:06

@C and C Blog: Hát, mondjukrá hogy én komoly érdeklődő vagyok. (És a Soundcloud meg az iTunes számomra ismeretlen fogalmak, meg a beágyazás se teljesen tiszta...) De ha már letöltés, nem lehetne valahogy megcsinálni, hogy a letöltött verzióba is bele lehessen tekerni? A kép nem itt nem található meg, azért tettem ki. Mert elég jól visszaadja amiről beszéltetek, meg különben is jó. (A KatPol facebook-oldalán volt kint amúgy, meg biztos sokan látták, de hátha valaki még nem.)

C and C Blog · http://candc.blog.hu 2012.04.04. 17:26:18

@Kullancs1983: Itt valami forgalmi zavarozódás van. A letöltött verzió a te gépedre kerül letöltésre .m4a formátumban és akkor tekersz bele, amikor akarsz. esetleg a lejátszóval lehet valami gond.

A beágyazást fentebb láthatod a szürke mezős lejátszó formájában. Abba is bele lehet tekerni, sőt mindegyikbe mindenhol és bárhová. Nincs semmiféle korlátozás a rendszerben.

A fogalmakat nem kell ismerned. Azért vagyunk mi, hogy neked csak a hozzád legközelebb álló módszerrel egy gombot kelljen megnyomnod.

Kullancs1983 2012.04.05. 12:46:40

@C and C Blog: Tényleg a lejátszóval volt gond. Nem gondoltam volna, hogy egyszer még hasznát veszem a Windows MediaPlayernek. :D

face007 2012.04.06. 13:05:20

az amerikai elnökválasztásos szálra nem tértetek ki, pedig mintha egy előző podcastben említettétek volna. Szóval Kony "felkapottságában" mennyire játszik szerepet a republikánus-demokrata lejáratókampány? Esetleg voltak támogatói is régebben republikánus körökből eme szentéletű keresztény szervezetnek? :)

SchA · http://katpol.blog.hu 2012.04.06. 15:35:36

@face007:

Rush Limbaugh annak idején pattogott egy sort, hogy Obama milyen k*cs*g, mert amerikai katonákat küld Ugandába keresztényeket ölni

www.rushlimbaugh.com/daily/2011/10/14/obama_invades_uganda_targets_christians

Lord's Resistance Army are Christians. They are fighting the Muslims in Sudan. And Obama has sent troops, United States troops to remove them from the battlefield, which means kill them. That's what the lingo means, "to help regional forces remove from the battlefield," meaning capture or kill.

So that's a new war, a hundred troops to wipe out Christians in Sudan, Uganda

stoppos76 2012.05.22. 12:49:31

Végre sikerült meghallgatnom, nagyszerű műsor, még ilyet. Csak annyit tennék hozzá, hogy Ramjaeger kolléga rosszul használja a liberális, a baloldali és a bölcsész szavakat. Amire ő gondol az az "idealista hülye". :)

Rammjaeger83 · http://katpol.blog.hu 2012.06.05. 15:46:04

@stoppos76:

Idealista hülye lehet úgymond jobboldali is. A bölcsészeket egyébként nem én hoztam szóba.
süti beállítások módosítása